<

17 Şubat 2008 Pazar

kar oyunları



bu sabah uyandığımda pencereden bakıp bütün sokağı ve arabaları beyaz, kalın bir yorgan altında kalmış görünce gözlerime inanamadım.. dahası, bütün bu pofuduk katmanla oyun oynanabileceğini öğrenmem ile büyük montlarımızı ve botlarımızı giyip kendimizi dışarı atmamız bir oldu.. önce koşturdum, zıpladım, tuttum, fırlattım,.. malzeme ile tanıştım.. sonra ise daha sofistike olarak kardan adam yaptık.. bir ara nedense "tızıp" kardan adamı yıkmaya girişsem de sonra kendisini tamir ettik ve tekrar resimler çektik.. eh en sonunda ıpıslak eldivenlerin hissizleştirdiği elleri ovalamanın da kar etmeyeceği anlaşılınca hemen bir kedi kovalayıp eve döndük.. öğleni geçe, bu yepyeni tecrübelerin bilince yerleşip, bilinçaltına işleyeceği sağlıklı rüyalara dalıverdim..


0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home